Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Το Ζάρι

Έφτασε επιτέλους η όμορφη στιγμή του λυτρωτικού τέλους! Ένας χρόνος πέρασε. Η νέα μου νουβέλα, "το ζάρι", είναι επιτέλους έτοιμη προς πρόταση για έκδοση και Θεού θέλοντος προς ευρεία ανάγνωση.


Ύστερα από κόπο, κύματα εμπνεύσεων, αλλά και από βούρκους της πλοκής και νηνεμία της φαντασίας, ύστερα από τσιμπήματα της καθημερινότητας και τζούρες νοσταλγίας, το νέο μου έργο "Το ζάρι" έφτασε στο τέλος του. Ενθουσιασμός αλλά και μεγάλη αγωνία για το αν και πότε θα βγει. Όμως... scripta manent και είμαι σίγουρος ότι ό,τι νούμερο και να φέρει, το ζάρι ήρθε για να μείνει.
6 ήρωες, 6 διαφορετικές ιστορίες που τέμνονται. Διαφορετικές αφηγήσεις, διαφορετικοί δρόμοι, μα με το αναπάντεχο της ζωής πάντα συνοδοιπόρο.
Ευχαριστώ θερμά την οικογένειά μου και τους καλούς μου φίλους για τη στήριξή τους!
Αδημονώ να έρθει η στιγμή που θα σας ευχηθώ "καλή ανάγνωση!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δηλώστε το "παρών"...